2007-12-17

Vilken chock!

Nej, tyvärr jag vet inget om Rami idag heller.
Rami ryktet måste ju nästan vara något slags rekord i Bajensillyrykte. Man har kastas mellan hopp och förtvivlan i flera månader och ännu är det inte klart.
Kul, för det håller ju intresset för forum och hemsida uppe även i dessa juletider.

Man har iallafall gjort klart med en målvakt till nästa säsong. (Jaa jag vet att jag är seeeen).
"Poppen" Björklund från BP. Är det som andremålvakt (vill han verkligen en sån sak?) så är det ju en lysande värvning. Är det en förstemålis och man plockar in en Bosnanchansning till andre målis så njaaa... vi snackar en målvakt som ett tag blev petad av Mattias Asper. Visserligen tog han väl tillbaka platsen men ändå......

Jag fick som jag ville! Lolo får följa med Lagerbäck till Costa Rica! Härligt! Hoppas han nu överglänser Daniel Andersson lika mycket på det lägret som han gjort i Allsvenskan. Det vore ju kul med en till Bajare (Förutom Rami) i sommarens EM.

Apropå Bajenspelare i landslaget eller snarare brist på sådana. Vad händer med Ramis plats i blågult om han går till Bajen? Är det kört då??

Nä nu längtar jag till frusna försäsongsmatcher och fan-TV inslag från USA läger...

Guterstam vill röra på sig... skulle tycka det vore en utmärkt värvning! Precis den spelartyp jag saknar i Bajen!

Inga kommentarer: