2007-03-07

Inte mycket

Just nu är det hyffsat lugnt på Bajen fronten.
Känns rätt skönt för en gångs skull faktistk. Har varit lite väl mycket skit i tidningarna helt klart. Tror verkligen TG och grabbarna behöver lugn och ro och slippa lägga fokus på tidningar och tjaffs istället för att spela ihop sig och bilda ett lag. Det tar tid sådant helt klart!

Match igen på fredag. Tror vi vinner med hur mycket som helst! :-) Inga fler skador bara så blir jag nöjd.

För att kontra Lauls startelva får jag väl ge min egen syn på hur jag idag tycker den ska se ut.

Erland
David Traore/Mikkel Monteiro DubbelG
Erkan Eguren Jeff/Harris
Petter
Paulinho Davies
Har ju inte sett Traore ännu så där vet jag inte. Hoppas mycket på honom. Sulan kan gå in nästan varstans i backlinjen om det kniper men ser honom mest för just det. En som kan hoppa in när det behövs. Mikkel har inte varit bra senaste matcherna. Ska han spela så är det nog mittback för Eguren måste bara spela mittmitt! Skulle kunna tänka mig att peta Petter vissa matcher och tajta till mittfältet ordentligt med både Eguren och Mikkel och då även spela Chanko som vänster mittfältare. Ska man prompt ha en indragen vänster så passar väl Mr jag vill spela mittmitt Aubynn utmärkt liksom även Harris och varför inte Petter?? om både Mikkel och Eguren ska få plats.
Jeff tycker jag ska spela om han är den som visat bäst form annars ska någon annan spela. Men det ska va riktigt BRA form... inget lallande då kan han lika gärna sitta på bänken.
På topp finns väl idag inga andra alternativ än att spela Paulinho och Davies. Dom behöver få så mycket speltid som möjligt ihop så dom hittar varandra. Hoppas på samma utveckling som mellan Runa och Paulinho....
Såg föresten att Mikkel skrivit på för 3 år. Nu tycker jag visserligen att han verkar på väg utför men hoppas jag har fel och skönt att se att någon skriver på. Bra jobbat!! :-)

Inga kommentarer: