2007-10-03

Fy Fabian!

Efter den minst sagt tunga förlusten i måndags så vände ångesten igår mot Braga matchen på torsdag.
Gbg va glömt och hela tisdagkvällen surrades det intensivt på forum om vem som ska stå i Bajens mål mot Braga.
Riktig Sillystämning fast det bara är oktober. Riktigt skoj mitt i all bedrövelse måste jag säga.
Hedman har diskuterats och avfärdats. Peruzi är en annan kandidat. Men hetast förutom att det blir Moussan och Lasse E på bänken är nog ändå Fabien Bartez.
Den gamle franske målvaktshjälten/galningen är utan kontrakt sedan i våras och "säkra källor" på forumet påstår att han är kontaktad.
Det här tror jag på först när jag verkligen ser det. Varför skulle han? Men framförallt, är det bra för Bajen?? Tveksamt.
Moussan såg helt okej ut mot Blårosa förutom (som vanligt när det gäller Bajensmålvakter) på inlägg och fasta situationer...
Ja den som lever får se... kul att det händer mer spännande saker i Bajen och inte bara krisar hela tiden iallafall! :)

Så en länk -> http://www.youtube.com/watch?v=8GeFfuNLYdw
Gå in och ge ditt stöd till grabbarna!

Krossa Braga - Våga vara bäst!

1 kommentar:

RD sa...

Lasse kommer stå imorgon!!

Läs min blogg, hör av er vad ni tycker!