2007-10-11

Trött

Det är mycket i livet just nu som får mig trött.
- Liten bebis som håller framförallt min fru vaken hela nätterna.
- Fru som är vaken hela nätterna
- Ett jobb som är kul men där allt händer just nu
- Att vi ska flytta under de närmsta två veckorna
- Att man vill ha lite tid för sig själv om kvällarna
- Envis förkylning
- S.k Hammarbyare på norra stå
- Att den bild av Hammarby som jag har inte längre stämmer och det gör mig också sååå j-la lessen! Jag skäms tamme fan!

Gissa om man inte orkar skriva här också.
Några har redan beskrivit min känsla just nu så bra så jag väljer att länka till dom istället.
Läs här för att se vad jag också skulle vilja göra just nu.
och här för att sammanfatta skiten också.

Det slog mig här om dagen när jag försökte uppfostra min son.
Han sa nämligen "Men Linus gör ju så ju" när han försökte rättfärdiga att han räckte ut tungan och sprutade saliv mot mig. Ja det är möjligt att Linus gör så och att det tillåts när han gör det men det rättfärdigar inte att du gör det mot mig och framförallt inte här hemma i mitt hus.

Fundera över det ni som gnäller på SvFF och Aik m.m.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack. typ..
Bra liknelse med grabben.