2007-02-09

Bajen - Örebro

1-0 (fast det såg jag aldrig. Castro efter grant förarbete av Charlie om jag fattat det rätt)
-7 grader
Publik: Fan va dålig jag är på att uppskatta... 500???
Dyrast: Korven (Men va fan gör det?)
Bäst: Erkan, Eguren,Dahlin
Sämst: Dommarn, Pappas och killen som sänkte Eguren
Tid: Sonen och frun stog ut i 70 min. Hade inte det dragit ut på tiden hade de nog orkat hela

Ja så va det alltså avklarat. Årets första match och sonika första träningsmatchen och första matchen för sonen.
Han såg nog inte så mycket... lekte mest... ambulansen va spännande och när det blev lite livat så haka han såklart på.... synd att de inte va mer drag alltså...

Första halvlek hände det inte så mycket i. Imponerad av Isak Dahlin, Eguren och även Heidar visade att han ville och sprang som en skollad mupp... :)
Bajen kom igång först när Erkan fick mer boll... han kommer att bli riktigt bra i år helt klart! Men han får lägga av med vissa hets grejer som armbågar och annat tjaffs...
Petter såg ut som en ungtjur på grönbete och blev mest frustrerad... tror även mycket på Petter i år...

I andra halvlek va bajen mycket bättre och spelade ut Örebro. Detta trots att snittåldern sänktes med de byten som gjordes.
Charlie såg lovande ut... han är SNABB!
Som sagt så gav resten av familjen upp i 70:e så jag såg aldrig målet men innan så hade både Sosseh och Erkan sprungit sig fria i mitten och missat knappt (ja ja svårt att säga från där jag stod)

Spelar man som i andra halvlek kan det bli en riktigt rolig säsong!

1 kommentar:

Anonym sa...

Exakt vad är en skållad mupp????
Jag tycker vi var duktiga som STOG ut så länge! Nu trött!