2007-07-18

Ikväll gäller det!

Ikväll är det mer än tidigare nu eller aldrig för den här säsongen. Vinst och vi är med. Förlust och vi harvar med AIK, BP och TFF där nere i båtten...

Vad jag fattat så ser startelvan inte ut så här men jag hade gärna sett den ikväll i alla fall:

Benny
Jose Traore Sulan David
Lolo
Erkan Harris
Petter
Paulinho Charlie D
Nu verkar det ändå som att det blir Petter som forward, Harris som offmitt och Castro på kanten. Inte helt fel det heller men jag ser gärna Charlie speeda förbi osamspelta långsamma kalmar backar och Petter känns även om han också är rätt liten något tyngre än Harris.
Ja ja den som lever får se! Hoppas nu att dom små snabba lilleputtarna i Bajen kan springa åttor kring Kalmar och visa hur fotboll verkligen ska spelas!
Som vanligt :( Ses matchen i efterhand via PPV. Nästa hemmamatch MÅSTE jag bara ta mig iväg till kösta va de kösta vill!

Inga kommentarer: