2007-07-12

Kalmar - Bajen

Kalmar - Bajen 2 - 0
Bäst: Hmmm PPV? David gör en helt ok match, och faktiskt Paulinho
Sämst: Erlands skada, Lolos passning, backlinjens samspel, GTGs passningar

Fy fan! Säger bara det - FY FAN!

Ett riktigt skitmål å sen va matchen körd. Bajen har nån märklig tendens till att släppa in såna där riktiga skitmål. Benny har den största tendensen till det tyvärr men faktisk gör han förutom vid det målet en helt okej match. Jo de va nån hörna han höll på å fånga tvål på också men va fan.

Snart kommer jag spy om jag ser eller hör Nanne Bergstrand igen. Fy vilka rysningar jag får av den karln! Är han med i nån frikyrklig sekt eller? Skulle ge en ganska stor slant för att få höra vad Harris sa till honom när bollen rulla ut mot honom och han bara tokignorera den....

Annars slog väl mina profetior in aldeles för bra förutom att jag tippa helt galet resultat.

Usch! Blev på riktigt dåligt humör av den där matchen!

Något nytt behövs... målvakt och anfall framförallt... men vad????

Risken är stor att vi hamnar i det stora hopplösa mittenriket och hur kul är det att gå på SÖS då? Vill ju ha stämning och dramatik! ;) (Inte för att det hindrar mig från att gå men ändå!)

Som det ser ut nu så drar nog Kalmar och Elfsborg ifrån. Vi får sikta in oss på intertoto och RL iår också tror jag. Når vi det blir jag nöjd!

Inga kommentarer: