2008-04-17

Bajen - AIK

1 - 1
Bäst: Andra halvlek av Lolo, Moppen
Sämst: Domaren, Första halvlek av Lolo, vissa s.k. fans

Blev så trött efter matchen att det tagit tid att samla sig för en analys.
Inför matchen var jag nöjd om vi kunde få oavgjort. Efter hur matchen artade sig så är jag förbannat missnöjd!

Första halvlek piss å pina. Ändå hade vi några hyffsade chanser. Poppen va grym.
Andra halvlek (vilket börjar bli en vana) riktigt bra och Lolos frispark och Charlies alltmer bättre och bättre spel bäddade för 1-0. Sedan. Avbruten match. Orgie i klara målchansmissar och 1-1 i 94!!! minuten på en tveksamt dömd straff. SURT!

Orkar inte mer än så om den matchen. Jag hoppas inte att de med mindre hjärnor (Varför i helvete ska man ha in smällare och raketer???) får för sig att AIK vann på att avbryta matchen och att det blir fler sådana tillfällen på SÖS när det går tungt för Bajen. Jag är rädd för det men jag hoppas så innerligt att klacken nu verkligen tar hand om dessa idioter! Vill inte vara med om att några pisspottor smutsar ner allas vårt sköna Bajen!

Match idag igen mot Henkeborg. Hade tänkt gå på den matchen. Så var planen men olika privata omständigheter gör att det inte är möjligt tyvärr. Förhoppningsvis blir det efterhands PPV som i bortamatcherna. Jobbigt och jag kommer bli så förbannad om jag ser den där henke larsson filma sig till frisparkar och straffar bara för att han är henke larsson. Vi får se upp med Christoffer A och Omotoyossi också. Det blir nåt för Sulan och Traore att bita i.

David har blivit pappa! Vi säger grattis och lycka till! Hoppas du får sova David, du behövs utvilad och i slag. Tror det kom rätt lägligt med en vilad match för David nu och José kommer komma in taggad till tusen!
Kleber hjärnskakad. Förhoppningsvis går Emil in istället. Spännande! Tycker annars faktiskt att Kleber va en av de mindre dåliga i första halvlek mot AIK. Han snurrade ju upp sin kille på läktarn nåra ggr. hahaha

Sen vill jag nog se Freddy och Paulinho från start idag. Dels för att jag vill se dessa två tillsammans en gång och dels för att spara charlie lite och låta honom komma in i 68:e istället.

Annars är det bara FORZA! som gäller!

Inga kommentarer: