2008-04-14

Derby!

Ikväll är det dags för allvar!
AIK i årets första derby. Nu får vi verkligen se vad Rami och försvaret går för. Kan Charlie fortsätta visa framsteg och snurra upp tröga backar?

Såg att Rami gått ut och tagit lite skuld för målen nu. Han bor tydligen på hotell med sin lilla familj. Illa.
Tänkte faktiskt på det redan innan. Efter GAIS matchen. Vilka spelare är det som jag tycker har underpresterat i upptakten av Allsvenskan. Rami, David, Erkan, Sulan, Lolo, Pålle
Det finns faktiskt en gemensam nämnare för samtliga dessa förutom (Vad jag vet)Lolo.
Rami och Sulan är nyblivna farsor. Erkan har köpt radhus och ska gifta sig i sommar. David har väl nåt sånt på gång också och har börjat rota sig. Pålle har ju också blivid farsa och blivit av med sin.
Kan det vara så att herrarnas privatliv fått dom att tappa någon procent koncentration som gör att de inte är 100% fokuserade? Vet ju själv hur barn och fru kan påverka en.... ;)

Eller att man är nöjd med sin situation. Bra betalt. Lagom med uppmärksamhet och lattja lite boll hela dagarna och därmed inte den där lilla extra gnistan att prestera på topp?

Hoppas och tror inte att detta ska påverka. Killarna är nog mer professionella än jag nu utmålar dom. Dessutom - hallå! Det har bara gått två omgångar så jag ska nog vara tyst...

Nä! Jag vill se ett heltaggat smurfbajen ikväll som springer sönder gnaget totalt! Skitsamma om vi förlorar bara jag ser att vi kan stå upp och prestera och att vi inte gör en massa juniormisstag och tabbar.

FORZA!

Inga kommentarer: