2008-04-18

Moppen Moppen ge oss en sång!

Bajen - HeIF
2 - 1
Bäst: Kristoffer Poppen Moppen Björklund
Sämst: Hansson, publiksiffran (Nä ja va inte bättre jag), Spelet i andra halvlek

De va som en saga tamme fan! Vår stabile backup målis gör en fenomenal match som räddar tre poäng till söderbröderna.

Första halvlek stundtals propaganda fotboll från Bajen. Men även Helsingborg hade en period framförallt innan Petters KANON till 2-0.
Andra halvlek en ren pina på många sätt. Hade satt mig på cykeln för att cykla matchen ut tänkte jag. Satan va jag fick cykla. Dommare Hansson vägrade ju blåsa av. Puh!

POPPEN!!!!

PETTER!!!

Vet inte om jag gillade bytet av Charlie mot Mikkel. Vi tappade en del i kontringarna när Charlie gick ut. Hade hellre plockat ut Erkan mot Mikkel i de läget och flyttat ut Petter på kanten eller nåt sånt.

POPPEN!!!

PETTER!!!

Tror fan att Benke Larsson får en straff. Det är helt otroligt!

Helsingborg får ett mål väldigt tveksamt bortdömt för offside också.... men det får ju å andra sidan Bajen också. Det var INTE offside på Petter.

Kalmar borta redan på söndag. Känns som att de kan gå åt helvete med den matchen. Hur ska man orka ladda om. Våra småknattar... och vem står? Jag säger satsa på Poppen tills Rami fått lugn å ro privat. Likaså satsa på José tills David fått lugn å ro!

EMILs första halvlek! KÄRLEK!
Haris första halvlek! KÄRLEK!

Runa till sommaren? Låter finfint om det blir av men han behöver nog tid för att bli riktigt bra igen.
Minst en mittback till sommaren. JA TACK! Hade jag varit Tony hade jag spelat in Markus Törnstrand som ju faktiskt är typen vi behöver mot Syrianska i cupen. Bredvid pappa Sulan.

Poppen Moppen ge oss en sång!

Popp Åpp i Topp Åpp!

Inga kommentarer: