2007-05-08

Dunka mej gul å blau

Dunka mig gul å blau... skånska som sjunger sommarens plåga...
Ikväll är det Malmoe borta som gäller.
Tuff match.
Hur ska försvaret klara av malmös anfallspar. Backarna har hittils inte imponerat på mig.
Tror mycket hänger på om Lolo fortsätter att storspela eller ej. Klarar han trycket från läktarn?


Backlinjen ska bli intressant att se hur den formeras. Ingen David borde rimligtvis innebära Sulan på högern. Traore får ta en av mittbacksplatserna då istället. Gissar även på att Monteiro får chansen igen. Men vem spelar vänster back då? Jämt skägg skulle jag säga. Jag hade valt GG pga hans något bättre defensiv.


Mittfält och anfall räknar jag med samma som sist. Snälla Charlie - Gör det enkelt idag och du kommer göra minst två mål...


Ikväll blir det alltså Canal+ och dator/TV igen... får vi se hur det känns den här gången... :-)

FORZA!

Inga kommentarer: